בקטאר לוחצים על חמאס להאיץ את שחרור החטופים

פנחס בן זיו 1 Comment on בקטאר לוחצים על חמאס להאיץ את שחרור החטופים

מתווכים קטאריים לוחצים על חמאס להאיץ את קצב שחרור החטופים מעזה, ולכלול גם נשים וילדים. עוד דווח כי הקטארים דוחקים בארגון הטרור לשחרר את החטופים מבלי לצפות לתמורה או לוויתורים מצד ישראל

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתווכים קטאריים לוחצים על חמאס להאיץ את קצב שחרור בני הערובה מעזה – כך דווח הבוקר ברשת רויטרס. זאת לאחר שעד כה כבר שוחררו 4 מתוך 222 החטופים שנחטפו לרצועת עזה ב-7 באוקטובר.

לפי הדיווח, המתווכים מקטאר קוראים לחמאס לשחרר יותר חטופים, ולכלול גם נשים וילדים. עוד נאמר כי הקטארים דוחקים בארגון הטרור לשחרר את החטופים מבלי לצפות לתמורה או לוויתורים מצד ישראל.

כזכור, בשבוע האחרון ארגון הטרור שחרר 4 מתוך מאות החטופים הישראלים, כאשר שניים מהם שוחררו ביום שישי ושניים נוספים שוחררו לפני יומיים. בסוף השבוע חמאס הודיע על שחרורן של יהודית רענן ובתה נטלי, המחזיקים באזרחות אמריקנית, כשהשחרור נעשה ללא תנאים מוקדמים.

על פי ההערכות, המטרה של חמאס הייתה לשקם את תדמיתו בתודעה העולמית, ובמטרה לגרום ללחץ על ישראל לעכב את הפלישה לעזה כתוצאה מלחץ בין לאומי להגיע קודם לפיתרון בנושא החטופים.

ביום שני חמאס הודיע על שחרורן של שתי חטופות נוספות: נורית קופר בת ה-80 ויוכבד ליפשיץ בת ה-85, תושבות ניר עוז. בעלה של יוכבד – עודד – ובעלה של נורית – עמירם, עדיין מוחזקים בידי חמאס. לשתיהן אין אזרחות זרה, אלא רק אזרחות ישראלית.

 

 



1 תגובות

מיין תגובות